PlayPause

PRŮVODCE 1

Cyklotrasa číslo 1

Toužim – Radyně - Štědrá – Žlutická přehrada – Žlutice - Semtěš - Toužim

Na trasu číslo 1 se vydáte směrem vzhůru na náměstí, na první křižovatce odbočíte vlevo, asi po200 mpokračujete směrem na Žlutice. Za obcí Radyně, po prudkém sjezdu, v kopci odbočíte doleva před Smilovem. Dále pokračujete po lesní cestě a všímáte si našeho značení. V lese na křižovatce odbočíte vpravo do strmého stoupání, až přijedete na konec lesa. Zde pokračujete mírně vpravo, až narazíte na asfaltovou cestu, tady stoupáte vpravo směrem do kopce. Cestou narazíte na odpočívadlo. Po příjezdu do obce Lažany odbočíte vlevo a jedete až do Štědré. U rybníka vlevo až do Mostce. Ten projedete až k lesu, zde se ztáčíte mírně vlevo po svážnici až k dalšímu odpočívadlu. Zde se dáte po asfaltové cestě vpravo až do Žlutic. Po prohlídce města, katakomb a Žlutického kancionálu pokračujte dále na Toužim. Na vcholu stoupání nad Žluticemi odbočte vpravo na Semtěš. Obec projedete rovně až k brodu přes potok, dále po značkách do lesa, po200 mnásleduje prudké stoupání vpravo na louku. Stále pokračujete po louce kolem posedu až přijedete do Mostce, projedete vesnicí na Štědrou a po silničním značení do Toužimi.

Audio průvodce, ve formátu MP3,  ke stažení zde:

01-Toužim
02-Radyně
03-Štědrá
04-Žlutická přehrada

s2sdefault

www.touzim.cz  www.becovskabotanicka.cz  www.krajzivychvod.cz  www.skoky.eu  www.biofarmabelina.cz