PlayPause

PRŮVODCE 6

Cyklotrasa číslo 6

Toužim – Chylice – Javorná – Bečov – Chodov – Útvina – Toužim

V Toužimi od restaurace Vladař rovně a kolem restaurace U Čápa vlevo na lesní cestu, pak kolem rybníku a na první křižovatce vlevo k vodní elektrárně. Po příjezdu na asfaltovou cestu doleva do Chylic. V Chylicích kolem letiště rovně na Přílezy. V Přílezích vpravo, pak po hlavní stále rovně na Český Chloumek a Javornou. Za Javornou vpravo ( zajížďka na Viklan). Pak se vrátíte zpět a pokračujete na Nové Kounice prudkým klesáním dolů v ďolíku odbočte vlevo do lesa ( pozor na značení – hledat ). Ostrým stoupáním narazíte na asfaltovou cestu, tu křížíte a pokračujete mírně vpravo kolem jezírka ( pěkné koupání ). Na další křižovatce doprava až k odpočívadlu, pak vlevo až k hájovně. Kolem hájovny mírně vpravo až téměr na hlavní silnici, před silnicí vpravo přes kemp do Bečova. Po prohlídce města a krásného zámku hledáme směr Teplá. Projedeme Chodov ( zde odbočte k sopce – zeptejte se místních ) pokračujeme na Mněchov. Před Brtí odbočíme vlevo a přes Sedlo do Útviny. V Útvině přejedete hlavní silnici rovně a ve vsi doprava ke kostelu. Za kostelem vpravo na polní cestu až k rybníku. Zde rovně po hrázi, na konci vpravo a pokračovat do Toužimi.

Audio průvodce, ve formátu MP3,  ke stažení zde:

01-Toužim
02-Přílezy
03-Bečov
04-Útvina
s2sdefault

www.touzim.cz  www.becovskabotanicka.cz  www.krajzivychvod.cz  www.skoky.eu  www.biofarmabelina.cz