PlayPause

PRŮVODCE 4

Cyklotrasa číslo 4

Toužim – Skoky – Žlutice – Chlum – Manětín – Nečtiny – Vlkošov – Toužim

Z Toužimi výjezd na Bochov a Kojšovice. Před Kojšovicemi doprava po rovině a mírném kopečku do Lachovic, zde první odbočka vlevo a po 50m doprava. Po zarostlé travnaté cestě kolem řeky ke zřícenině mlýna, zde musíte přebrodit a lesem mírně vpravo do Sovolusek. V Sovoluskách vpravo a u rybníčku zase vpravo. Krásnou lesní cestou stále rovně až na ypsilonovou křižovatkou. Vpravo vdáli vidíme odpočívadlo. Doprava se dostanete na Skoky, známe poutní místo. Po prohlídce se vracíte zpět na tuto křižovatku a pokračujete do Polomu. V Polomu první odbočka vpravo do lesa a stále rovně po delším čase narazíte na křižovatku. Zde odbočíte vpravo do Ratiboře. Pokračujete Ratiboří do Žlutic po hlavní cestě. Ve Žluticích prudký sjezd směr Chýše, nejedeme však na Lubenec, ale mírně vpravo na Močidlec. Po přejetí mostu odbočíme prudce vlevo na polní cestu a stoupáme přes koleje až na Vladař – stále rovně. Projedete Vladařice, pod nimi vlevo z kopce na hlavní silnici, na této křižovatce vlevo na Močidlec a zde vpravo na Novosedly. V Novosedlech kolem kapličky vlevo na Chlum. Po silničním značení na Manětín, Nečtiny, Zhořec, Vlkošov, Služetín ( drobná odchylka od mapy kvůli ohradníkům ), Buč. V Buči za první chalupou ostře doleva na Luhov, Polikno, Toužim.

Audio průvodce, ve formátu MP3,  ke stažení zde:

10-Bezvěrov
11-Buč
s2sdefault

www.touzim.cz  www.becovskabotanicka.cz  www.krajzivychvod.cz  www.skoky.eu  www.biofarmabelina.cz